Adabkc Bana bir arkadas doktoruna söle sezeryan kesisini aşağıdan yapsın dedi bölr bişey varmı arkadaslar ?
YagizAsyaMom Adabkc yani kesi yeri sabittir kasık üstü göbek altı oluyor Zaten isteğe göre yapılan Bi durum değil bu