Gonulkul Benimde iki gün önce 14.6 cıktı tansiyonum pek anlamıyorum bu tansiyon işinden ama yüksek dedi doktor hatta tansiyon hastasimisin dedi dünde 13 cıktı sıkıntılı bi durum galiba