dilber5167 Zaten döllenme sırasında bebeyin cinsiyyeti kesinleşir.X ve Y kromozomu o zaman devreye girer.Erkek bebeyin ya kız bebeyin olması Eşinizden kaynaklı,Eyer X xromozomu gelirse kız.Y kromozomu gelirse erkek olur.Ne yalan söyleyeyim.Benim kızımda tesadüfen oldu.
2 ci hamileliyimde 10 haftalıkken öyrendim.Oda çok tesadüfi oldu.Şimdi erkek bebek bekloyoruz.Kısaca Önce hayırlı evlat olsun.Ve Allah hayırlısıyla nasip etsin.