Kızlar selam bugün lcw nin internet sitesin bebeğim için bişeyler sipariş ettim baya da aldım siparişimi verdim karttan para çekildi ama ortada sipariş yok müşteri temsilcilerini aradım hata oluşmuş diyor ama herhangi bir hata oluşmadı ben sipariş verirken paramı iade edeceklerini söylüyorlar ama 7 gün içerisinde onların hatası yüzünden bu kadar beklemek zorundamıyım kendime hamile pantolonu falanda almıştım acil ihtiyacım vardı hiç lcwden alışveriş yapıp başına böyle bişey gelen var mı biraz araştırdım çoğu kişinin hala parası iade olmamış ne yapmam gerekiyor acaba teşekkürler