Pelo_00 derindrn Heveslendiyseniz yapın testi çıkmazsa haftaya tekrar yaparsınız inşallah vardır bebiş 😊
derindrn Pelo_00 yaptım 5,27 ama reglme daha var diye doktor bekle o güne kadar bidana yap sonra dedi 🙆🏼♀️
Ugurlu90 derindrn Hayirli olsun canim Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin guzel artmis maşallah