Merve_12 valla canım hamile olduğunda haber veriyorsun sana bir dosya açıyorlar. Bana şu tarihte aşın var diye aşı kartı verdiler ama hiç arayıp soran olmadı, kendimiz takip ediyormuşuz öyle dediler. Bana saçma geldi hadi unutursak ne olacak arayıp hatırlatmaları lazım bence. İki dozuna da kendim takip edip gittim