Arkadaslar 39 haftalık hamıleyım bebeğim çok hareketli hem kasıklarda hemde gögüs kafesine doğru baskı yapıyo ayrıca idrarımı yaparken nasıl bir yara olunca su değer acı verir aynı şekilde ağrı yapıyo acaba doktora gitmeli miyim yada geçer mi bu durum normal mi ilk gebelik.