hohomoromu Runya073 bende 2 gebelıgmde hıc yasamadm 2. Gebelıjte sadece sabahları cok az oluyordu kahvaltı yapınca gecıyordu 😊
Gonulidil Runya073 evet ben hiç bulantı kusma yaşamadım 25. Haftadayım vee kızım olacak. Bulantı kusma olmadıgı için cok kilo aldım tek kötü yanı bu galiba
Tucenur Runya073 benm kız 🥰 bilmm etkisi varmı ama aşırı derecede çirkinleştirdi bambaska biri oldum sanki 😏
Sydylmz Runya073 evet herkes şaşırıyordu kardeşlerim ilk 4 ay bswy yiyemedi kilo verdiler falan cpk zor Bi süreç galiba biz şanszlyz🥰 cinsiyetle de alakası yok kardeşlerim kustu birinin Bi kızı var birinin oğlu benimde oğlum olacak inşallah
cansel30 Runya073 bende 9+2 deyim şu ana kadar bende hiç birşey yaşamadım.. herkeste aynı olmayabilir sonuçta. Yatak döşek yatanı da gördüm ben..
sndsk @Runya073 normal tabiki bende bir kez olsun bulantı yaşamadım kusmadim aksine istahim çok çok iyiydi enerjim çok yerindeydi hala da öyle suanda 30 haftalığız 🥰 tadını çıkar ❣️❣️
Rukiye58 Bende 12. Haftadayım çok şükür hiç öyle sıkıntılqrım olmadı kiloda almadım iştahım yoktu çünkü şuan yiyorum ama 😀
Sweetmerve Kendinize nazar etmeyin ne güzel bebek iyiyse tadını çıkarın benim ilk zaman çok oldu bulantım ve bazen şu an öğürmelerim oluyor bazı kokulardan şu an 4.ayım ama hala etkileniyorum bazı kokulardan 😊