Evet sıra bende ❤
Gündüz 17.00 bi bel ağrısı ile başladık gece ye kadr devam etti. Neyse 00.30 uyudum ve 2 de suyum geldi 3 de hastahanedeydik açılmam 1 cm 3.30 4 gibi suni sancı verdiler akşam 18.00/18.30 kadar suni şancı çektim ama açılmam 5 cm de kaldi ama ben iyice bittim benden önce gelenler çokdan doğurup gitti ben ise acı içinde doğum odasında bi oraya bi buraya annem kaynanam eşim kapıda en sonunda doktor geldi son bi muayene yaptı açılman 5 cm de kaldi napalim dedi .Tek dediğim ben dayanacak gücüm canm kalmadı size bıraktım dedim ve doktor um sezeryan dedi çünkü yavrum 16 saattir susuz ve ben 14 saat filen suni şancı çektim eşim haber vermeye gitti doktor eşim ameliyat deyince çok kötü olmuş çünkü benm ameliyatdan korktuğumu biliyordu ama artık hiç birşey umurumda değil ameliyat haneye gittik 10 dk sonra bebeğim i çıkarmışlar eşim şok olduğu yerde kalmış annem de o an çokla bebeğin peşinden gitmiş sonra beni odaya aldılar sesini duydum ve bitti herşey canım kızım zeynep ada m ,yavrum ❤ Allah isteyen herkese nasip etsin