Reynizz bende 26 haftalıkken kontrole gittiğimde doktorum göndermişti korkulacak birşey yok bu aylarda kontrol edilirmiş bebeğin kalbi kapakçıkları kalp delikleri bizde baktırdık detaylı bir şekilde baktı doktor herhangi bir sorunda çıkmadı çok şükür korkmayın derim. Fakat bebeğiniz ne yiyince çok oynuyorsa onu yiyin derim benim ki biraz hareketsizdi