Esraozturk92 Ceren92 bende normal doğum yaptım canım benim hiç ağrım olmadı hastanede bile hep ayaktaydim cnm doktorun ne diyor
GulbeyazUlubayram Ceren92 iç dikişin fazlaysa öyle oluyor bende oturamadım günlerce Doğumdan zor oldu 2 hafta da anca geçiyor
Ceren92 GulbeyazUlubayram ic dikis 4 dis dikis 4 oturmak imkansiz emziremiyorum acidan agridan basur var suan o mu yapiyor
Ceren92 nisam45 benim 1 hafta olacak yarin ve baktim basur var suan ikinmaktan olmus ama dikis yeri aciyo basur oraya vuruyor olabilir mi parol aliuorim 3 tane anestzol krem suruyorum yok gecmiyor pisik gibi bacaklari aca aca yuruyorum napicam olay basur mu anlamiyorum
H1z2a3 Ceren92 olabilir canım belki basuruna zor verdin ıkınırken onun ağrısıdır sen yine suçla suya otur ikisine de iyi gelir inşallah
Fatos38 DenizzZ-89 sagol canim amin insAllah hepimiz, kafasini cok hareket ettirdigi icin cikmamis o yüzden büyük kestiler birde kafasi hep iki hafta önden gitti koca kafa kuzum😀
DenizzZ-89 Fatos38 ☺️☺️ Ben de korkuyorum geçmez diye haftasıyla uyumlu şu an bir skntı yok ama çok kesin atılır çok zor olur diyince gözüm korktu açıkcası o yüzden ben de aynı durum mu acaba diye sorayım dedim.
Fatos38 DenizzZ-89 canim, benim ilk dogum sezaryendi simdi normal yaptim ikiside zor ama normal dogumda iki haftaya iyice iglesiyor dikisler bir ayada hic dogum etmemis gibi oluyorsun ikisinide yasamis biri olarak tabiki normal
DenizzZ-89 Fatos38 bende denemek istiyorum 😊 sonuna kadar bekleyip Doğum anında sezeryan a dönerse dönsün düşüncesindeyim insallah başarabilirim🤲🏻 Teşekkür ederim cevaplarınız için 🌸💞
hunilimom Ceren92 geçmiş olsun ever ilk zmaanlar biraz ağrı oluyor dikisinde azmis sert zemine oturma popon çok koltukla birleşmesin biraz uzanalar otur öyle emzir evde varsa saten çarşaf kullan ondan kalkmak daha kolay kayıp gidiyorsun tuvaletten sonra bakımlarını yao gün de 3 defa parol içebilirsin 😍 benim de makata kadar di dikat edince geçiyor
Prensesim2018 Ceren92 bende normaldi ve dikislerim agrimiyordu sadcee idrar yaparken yaniyordu cok zorlaniyordum ama gecti cok suur
Senaeksi Bende 4 dikişle 15 gün çekmiştim ama ben hata ettim hep oturdum oturdukça dikişler gergide kalır demişti bana doktor oturcaksanız da emzirme yastığıı mutlaka öneririm ben evde onunla geziyordum çok faydasını gördüm imkan oldukça uzanın