asyaa15 Nasılsınız. Arada sancı geliyor sabah a karsı özellikle. Bi dk yakın sürüyor geciyor. Adet agrısı gibi. Bebegin hareketleri daha can yakıcı. Böle etimi mıncırıyor sanki 😯 dogumun yaklastıgını ve gercekliğini idrak etmeye başladım 😑 korkmuyor degilim
elif1234 asyaa15 32 haftamdayim hafiften ödem olmaya basladim. Yuruyusumu yapiyorum . Uyandiktan sonra geciyor genelde odemim harket edince magnezyum kullaniyorum ama arasa bacak krampım oluyor . Bide bilenlere birsey sormak istitorum 30. Haftada bebegim makat pozisyonundaydi suan hickirmasini kasiklarimda hissediyorum ve yururken cisim geliyor sizce donmusmudur bebek hic anlamiyorum ben
Zuzu88 Ben de sertleşme yaşıyorum.Vajinada arada bi baskı oluyo sanki vc ihtiyacım gelmiş gibi.Kasıklarda ağrı ve sancı da oluyo ara ara.
Caglagorkem Kasılmalar yaşıyordum bele ağrı veren şimdi kasılma harici de regli ağrısı gibi ağrılarım başladı rahatsız edici değil ama yeni başladı sıra yavaş yavaş bize geliyor kızlar 😭🤪
Asu20- Haftdayım daha hiç bi belirti zorluk yok. Göbeğin agırlığı var birtek. 32 erken değil mi agrılar için ya. Daha 38e çook var