Ergullfusun bende bugün yaptırdım, 75 gr şekerli çözelti içiyorsunuz, onu zatrn pasta baklava vs ile alıyorsunuz, ha hiç tatlı yememeyen biri belki bi anda o kadar şeker alıcam, aç karnıma bi tansiyonum düşer zararlı diye düşünebilir ama ki, eğer gizli şekeriniz varsa bebek obez olabilir, şekerli doğabilir, erken doğabilir önlem almak açısından gerekli bir test yapılması zahmetli mi evet zahmetli benim tansiyonum düştü fenalaştım 😄 zaten doktorlar riski olanları yönlendiriyorlar, ailede öyküsü olan, yaşı ileride olan gibi..