Aysegulck Amanın... De Quvartin sendromu 😭
Maaalesef gebeliğimin son ayı bende senin gibi oldum. Sol el bileğimde bir ağrı oldu ilk ovaladım bir baktım kemik gibi bir çıkıntı oluşmuş. Onun öncesi, el parmaklarımda uyuşmak oluyordu dedim bu Karpal tünel sendromudur.. geçmesini bekledim ama geçmedi. 32 gün önce doğum yaptım. Bebekle ilgileniyorum kucağıma alıyorum ama sol el bilek ağrısından duramıyorum. Sol el baş parmağımı kullanamıyorum. Bu hastalık özellikle baş parmağı etkiliyor. Tendon iltihaplanması oluyormuş gebelikte. Baş parmak hizasından dirseklere kadar giden bir ağrım var. Ortopediye gittim bu hastalığın 4 çeşit yöntemi var ama emzirdiğimi için şu an tek çare bantlama yaptırdım. 1 ay süre ile kullanacağım çıkarmadan. Sana tavsiyem acil ortopediye görün benim gibi ilerlemeden geçmiş olsun