Zeyha1 anlıyorum ama tutmak konforunu bozar benim bazen kriz haline geliyor. Tavsiye olarak ayakları sıcak tut, bol bol su iç (bağırsaklardaki hareket daha rahat geçer), çorba mutlaka tüket , son olarak da yürüyüş mutlaka her gün. Benim kendimle ilgili gözlemlerim bunlar umarım sana da yarayabilir 👍🌻