nar_a12 ben de ilk aylar rahat yaparim diyordum sonra dogum yaklastikca korkmaya baslamistim, ama doğumum normal oldu cok şükür, simdi olsa yine normal yaparim, hatta yaptigim gun bile gözüm kesiyordu normal dogumu:) tabi ki doğumu yaptiran kisiler de cok onemli, Allah iyilerle karsilastirsin... hep pozitif olmaya calistim en onemlisi bu bence, kotu hikayeleri hic okumadim, dinlemedim bile hatta anlatmak isteyenlere anlatmayin dedim;)