elmdmr neden olduğunu hiç öğrenemedim sadece son iki hafta kendini çok fazla kendini itmeye başlamıştı açılmam oldu müdahaleler normale döndü sonra itmeye devam edince ben ağrıya dayanamadım sezeryana alındım doktorum genel olarak baktığını diğer organlarda da sorun olmadığını söyledi 1.920 kg 44 cm doğdu haftasına göre iri bir bebekti 31 gün kaldı yoğun bakımda sadece çok yoğun balgam sıkıntısı vardı antibiyotik ile o çözülünce nefeste düzelmeye başladı herşey iyi gidince taburcu olduk. Eğer risk varsa ciğer geliştirici mutlaka iste uygun görülürse yaptır yapılması için ısrar et ama kendini erken doğucak diye şartlama korkma çünkü neyden korksak onunla sınanıyoruz hamilelikte en büyük hatamdı erken doğum korkusu