Kızlar merhaba ben buraya güzel bi doğum hikayesi yazmak icin çok bekledim ,ilk doğumum ölü doğum oldu oğlum vefat etti bi travma yaşadımdogumdan 9 ay sonra hamile kaldim icimde hep kaybetme korkusu vardı bağlanamıyordum yavruma bu hamielleigim risksiz geçti Allaha şükür 34 hafta coraspin kullandım 34. Haftadan sonra 3 hafta oxapar iğne kullandım hergun doktorum 38 i 40i bekleyip seni panik yapmak istemiyorum sende ıstersen 37de alalım bebeği dedi kabul ettim tabiki gelişimi tamamlanmıştı, bugün sabahtan hastaneye ac geldim öğlen 2 gibi dogumhaneye girdim genel anestesi sezeryan oldum sondayı bayılmadan önce taktılar ameliyathanede bayılmışım zaten uyandığımda kızımı götürmüştü hemşireler benide uyanınca odaya aldılar hemen getirdiler kızımı öpüştük koklastik 4 saat sonra ayağa kalktım ikinci doğum diye galiba agrım normal derecede aşırı bi agrım yok göğüs ucum olmadığı icin biraz sıkıntı yarattı silikon göğüs ucu aldım onla veriyorum sutum gelmeye başladı hemen ama çok az kızımda 3200 kilo doğdu boyu 50 cm hepimiz yavrunuza sağlıkla kavuşursunuz inşallah