Nl-oguz3561 tamam, sakin ol. hersey olmasi gerektigi gibi gidiyor. forumdan çık, telefonunun sarji full degilse sarja tak, cantani kontrol et, istersen bi sıcak duş al, rahatlatacaktir kaslarını.
su gelmeyip sanci başladığında hastaneye 5 dakikada bire dustugunde gidiliyor ama su geldiginde gitmek lazim diye biliyorum cocuk icerde sıkıntı yaşamasın diye.
ama su forumdan çık ve hazırlan. esini de uyandır yatiyorsa, sakin olun, hersey normal gidiyor. bu gunun gelecegini biliyordunuz, panik yapmaniza, kendinizi strese sokmaniza, carpintilar yasamaniza hic gerek yok. tadini çıkarın her anın. burnunuzdan derin nefes alip agzinizdan yavas yavas verin sanci geldikce.
su geliyorsa hastaneye gitmelisiniz.