Kizlar gecen hafta demistim kanamam var doktora gittim hersey yolunda demisti 25.haftam verdigi ilaclari kullanmaya basladim gun ocerisinde surekli istirahat ediyorum beslenmeme falan herseye dikkat etmeme ragmen aksam aniden yine bi kanamam oldu napicam bilmiyorum