Mer_Ve03 kızlar 38. haftadayim normal dogum istiyorm ama bu mide yanması belasindan sezeryan olup kurtulacağım galiba😔😔😔 napmaliyim akil verin uykularim haram oluyor 😞
Manyakcadl Mer_Ve03 cok gecmis olsun, gaviscon surup vermisti benim doktorum siz de bir sorun isterseniz doktorunuza
Btyas34 Mer_Ve03 elma kabuğu ve soda baya işe yarıyor. şurubun etkisi içip yatağa gelene kadar bitiyor 😒
Deletedmom124 Mer_Ve03 çok geçmiş olsun canım benimde öyleydi fark ettim ki yeme içme işini biraz geç saate bırakıyorum erkene çektim bu dertten kurtuldum uykuma da bir çözüm bulsam on numara olacak 10 hafta kaldı doğuma az daha sokayım dişimi diyroum ama olmuuir
Mer_Ve03 Manyakcadl ictim canin .3 kutu yazdırıyorum hatta zamanindan önce bittigi icin yazmadilar ,başka bi ilac verdiler .o hic fayda etmedi...
Mihribankuzu Sizinle aynı şikayet ve aynı haftadayiz. Mide yanmasından çok daraldim özellikle geceleri. Bitsin artık diyorum 🙄🤮
Mer_Ve03 Btyas34 cok haklisin suruptan hic bi fayda gormedim . biraksalar bir şişe içeceğim gunde ama nafile.kafami yastiga koyuyorum yarim saat gecmeden başlıyor malesef 😔
Mihribankuzu Mide yanması olduğu zamanlarda salyaniz akıyor mu sizinde ? Benim çok fazla salya akıntım var . Yastık su gibi oluyor resmen