Oğlum 2 temmuz 2017 de doğdu 42 dereceydi doğduğu gün ama ben 3 ay sonra anca kısa kollu giydirmiştim çok küçükler üşüyorlar şapka bile giydirdim yelden nem alıyorlar hapşırıyorlar çok yüzünü de çok çiziyordu eldiven bile takıyordum açıkçası aldıklarınızı 3-6 ay almanızı tavsiye ederim