Zeynepeylul Bende bugun cati muanesi oldum doktorum 1 hafta 10 gun daha olmaz dedi 38 haftaligim bende
Tuba704 Zeynepeylul şunçatı muayanesi tabiki kişiden kişiye değilir ama abartıldığı kadar acı veren bir durum mU? 🙈
momof3 Tuba704 hayır hiç acılı bir işlem değil bir kaç saniyelik bir olay kendini kasarsan acır tabii rahat bırakman lazım kendini
Damla35 Ben çarşamba günü oldum 38. Haftada. Hiçbirşey olmadı. Geçen hafta arkadaşım oldu , muayeneden 2 saat sonra nişanı gelmiş , ertesi gün doğum yaptı. Kişiye göre değişiyor sanırım. Yada tesadüf
Senis [bilinmeyen] sanirim 37 ve 38 haftalikken normal olani. Benide 38 haftalikken yapacagini soyledi suanda 34 haftaligim.