Öncelikle hepinize Merhaba arkadaşlar 👯♀️ 32 haftalık hamileyim , bu süre boyunca hem devlet hastanesine gittim yeni yapılan Bursa şehir hastanesine , hemde özel Anadolu hastanesine . 2 sine de gitmeyi aksatmadım ama zaman yaklaştıkça karar vermem zorlaştı . Allah’a şükür gebeliğim iyi geçiyor bebekte iyi , devlet hastanesi de yeni yapıldı , ama özel de doğum ilgi farklı oluyormuş herkes öyle diyor devlet hastanelerinde bunu bekleme diyorlar . Sezaryen olursan estetik dikiş umursamıyorlar bağrışların yada ağrılarına ilgi göstermiyorlar diyorlar , Özel hastaneler de bu tür durumlar yok çok zor diyorlar. Bu arada özel hastane doğum ücreti 3 bin TL . Ne yapmam gerek arkadaşlar çok kararsızım 😔😔