Busra6158 Prensessssss normal gebelik gibi kese var bebek gözükmüyor kalp atışını almaya gittiğimiz zaman alamadık 2 hafta falan bekledim bebek küçük diye sonra kese var ama bebek oluşma sırasında vücut yok etmiş kese kalmış kürtaj yaptılar
Busra6158 Prensessssss şuan hamileyim inşallah sorun olmaz dün beta değerim 951 çıktı değerim normal mi onu araştırıyordum cuma günü tekrar bakıcak doktor değerlerimde artış olacakmı diye inşallah sağ salim kucagimiza alıcaz
Busra6158 Merum kese oluşuyor kromozom bozukluğundan bebek oluşmadan vücut bebeği yok ediyor sadece kese kalıyor
Busra6158 Merum 8 haftalıkti kalp atışını almaya gittiğimiz zaman alamadık zaten kese de 6 haftalık olarak gözüküyordu
Kubraaslan Prensessssss amin canım inşallah hepimize sağlıklı doğumlar evlatlar nasip etsin sende ihmal etme yinede görün doktoruna 😊