Eses Nst de biraz sancım çıktı doktorum 1 tane bundan vurulmamı söyledi . Bu bi kerelik mi vuruluyor ?
Eroluntombisi Eses kişiye göre değişir bence benim ilk aylarimda düşük riskim vardı kanamam oluyordu haftada bir defa vuruldum toplam 10 tane
Turkan99 bende bu gun doktora gıtdım barmak kadar delık oluwmuw acılıw gıbı progestan yazdı haftada 2defa cok yakıyor bu ıyne
Eses Haftamdayım erken Doğumu engellemek için.dedi ama Turkan99 sizin açıklık mı var ? Ne kadar varmış ? 2 kere vurulması yetiyormuymuş haftada ? Biraz telaş yaptım da kusura bakmayın.