guneszubeyde93 Kızlar otururken bi anda sıcak bi şekilde su aktı çamaşırım ıslandı akıntı gibiydi ama anlamadım korktum. 30. Haftadayım. Normalde de olur hep çamaşırımda ıslaklık. Ne diyorsunuz ?
Hayat guneszubeyde93 belki az az suyun sızdırıyordur.Doktora görün bence.Bebek sususuz kala bilir.Normalde su olmaması lazm