Minikaskk Kızlar aksamustunden beri bel ve sırt ağrım nerdeyse hic geçmedi gibi azalsa da tekrar artıyor, bu tek başına erken doğum belirtisi sayılıyor mu 34+1 ım?
Minikaskk Yok kız canım sabahı bekleyecegim geçmezse gideceğim ağrı ara ara oluyordu ama bu kadar uzun sürmemişti dinlenince geçiyordu normalde