Suulee Arkadaşlar aranızda hunilesme sorunu yaşayıp ilaç kullanıp yada servikal serklaj dikiş olup iyileşen varsa yazabilir mi
Handan17 Suulee benim canim daha once 17 haftalik kaybim var rahim agzi yetmezligi varmis bu gebeligimde surekli rahim agzi ölçüldü yumusama oldugu anda da dikis atıldı.. 15. Haftamda dikis atildi su an 31 oldum
Suulee Handan17 teşekkür ediyorum bende 20+2 dün rahim ağzının açık olduğunu söylediler şuanda iğne ve ilaç kullanıyorum.
Dlktpl Suulee hıc kalkma yat benımde hunılesme vardı senın haftanda kaybettım dıkıs onerılıyosa da attır bana yapmadılar sancılarım baslamıstı
Suulee Dlktpl yatıyorum hep canım şimdilik ilaç verdi ama ilaç etki etmezse dikiş atılacak diye biliyorum dün gittim 1, ay sonra gel dediler
Dlktpl Suulee 1 ay sonra gel nedır rısklı hastada duzgun dr a gıtmelısın drun senı her hafta yada ıkı haftada bır cagarmalı perınatolojıye gıt durmun varsa duzgun drlara gıt bn ıhmalden kaybettm cok pısmanım sende yasama