Benimde 4 ayımda başlayan 20 lik diş aştım vardı kadın doğum uzmanım çekilmesinde bir sakınca olmadığını söyledi diş doktorumda normal diş çekimi yapmıştı İlk üç ve son 6. Aydan sonra çekilmesini önermediklerini söylemişlerdi sana neden izin vermediki doktorun ?