Selam hanımlar benim sorum 26 haftalık hamileyim karnımın altı afedersiniz vajinamin tam üstünde olan kısım agriyo :( akşamları daha çok oluyor acaba büyük abdestimi yapmayınca olurmu böyle ağrı yani kabızlık cekmiyorum çok fazla doktorum kabız olmiyim diye şurup verdi onu kullanıyorum onun dışında aklıma bitek bu ihtimal geldi acaba akşam yemek yiyoruz ya büyük abdestimi yapmayınca mı ağrı oluyor bilemedim 😏 otururken kalkarken özellikle hissedilir bı şekilde oluyor agri