35+6 dayım bende de adet ağrısı gibi ara ara oluyor karnımda bazen ağrıyor sonra geçiyor sürekli lavabodayım bende bakıyorum nişan o bu geldi mi diye Ya da sancıyı anlamazsam korkusu var .
şimdi 36 +0 olunca 37 haftalıkta mı oluyorum yoksa 36 tı mı yanş 9. Ayın 1 haftası bitmiş mi oluyor