Kızlar iyi geceler size bı sorum var 8+5haftalik hamileyim ama bana bit bulaşmış ya yeğenim den ya da amcamin torunlarından. Nasıl geçer ne yapmalıyım? Hamileyken bit ilacı kullanabilir miyim? Saçımı ince tarakla taradım. Sonra da kolanya ile tüm saçımı ıslatıp topuz yapıp dulbent ile bağladım. Bı sakıncası olur mu? Çok korkuyorum saçlarım da uzun ve çok gür 🤷🏻♀️😑