Kubar Selam arkadaşlar 28 subatta yumurtlamayı gördüm yarın sabah gebelik testi yapsam çıkarmı sizce dayanamiyorum çünkü bu arada ovulasyonla gorenler oldugu icin onunla baktım ama onda negatif lutfen bilgisi olanlar tecrubesi olanlar yazabilirmi
Humaa Kubar canım benımde yumurtlama28 bende ovulasyobla baktm cıft çızgı çıktı koyulaşmaya baslarmı bılmyrm
Kubar Ovulasyonda gebeliğe pozitif dememiz için t cizgisinin silik degil belirgin olmasi lazim ilk 10 dakika icinde