Kumsaln_annesi Kızlar bitane kızım var ismi Kumsal, oğlumada Kerem ismine karar verdik. Sizce nasıl fikirlernizi merak ediyorum ❤️
Kumsaln_annesi Biraz eski isim gibi tepkiler aldımda kızlar sizin fikirlerinizi merak ettim oyzuden çok teşekkür ederim 🥰
Kumsaln_annesi semdem1 bizde ikisi arasnda kaldık Kerem ismine karar verdik 🥰 Çınarda çok güzel adıyla büyüsün inş 🙏