BusraTasoglu Hanımlar iyi geceler. Belimde ve sırtımda ağrılar oluyor normal midir bu haftalarda. Teşekkürler şimdiden..
yildiz060 BusraTasoglu bende 12 hfatalık oldum belim çok ağrıyo ya yatınca oturucan kalkamıyorum bazen ağrı giriyo . Bende anlamadım normalde adet tarihim geldi onlamı alakalı yoksa hamileliktenmi diye benimde aklıma takılmıştı. 😮
04052016mh BusraTasoglu bel ağrısını en iyi ben bilirim hastanelik oldum eğer o ağrılar devam etseydi 7-8.ayda yatalak olurdum rahim büyümesiyle alakalı 23.haftadayız ve çok şükür 1-1.5 aydır yok 🙏🏽 Zamanlar geçiyor yani 😊
TeacherS Benim de 12.hafta ağrılı geçti ama bel ağrısı genelde doktor kontrolü istiyor sen yine de git çünki tehlikeli dönemler i hala atlatmış değiliz bende tedirginim