Zeyzeyka Ebru_erutku34 hamidiye etfalde arkadaşım doğum yaptı sarıyerde yeni olduğu için özel hastane gibiydi
Zemree28 Ebru_erutku34 meraba bende doğumu orda düşünüyorum son 10 gün kaldı kismet olursa, Necdet öncü doktorum çok ilgili ve güler yüzlü bir doktor oneririm gitmenizi 😊