yeldalevent Kızlar 38 haftalık oldum ikidir doktorum altan bakıyor daha var diyor altan bakınca bol yürüyüş yapmamı söyledi Nst ağrı kasılma çıkıyor kendimde bazen sancılanıyorum ve rahimimde acayip ağrı oluyor acaba açılma olduğu için mi sizde de varmı böyle durum
yeldalevent Blackmom öyle 5 dk bir denilen gibi değil adet sancısı gibi ama rahimimdeki ağrıyı daha çok hissediyorum
ElifBade2020 Bende 38. Hafta içerisindeyim, arada sancı oluyor ama hareket ettiğimde geçiyor. Yalancı sancılar sanırım, doktorum bekleyelim dedi bir kez catı muayenesi yaptı, bol bol yürüyüş ve squart yapıyorum
ElifBade2020 yeldalevent iki hafta önce catı kontrolü yapmıştı sonrasında hiç yapmadı iki gün sonra kontrolüm var tekrar bakalım ne diyecek 🤷♀️Gece bel ağrısından uyuyamıyorum artık sıcak su iyi geliyor sadece, sabah doktorum ile konustum normal dedi . Su , nişan gelirse yada sancım sıklaşırsa hemen gelmemi söyledi