ebrucetin 24 haftada dümdüz karnı olan var mı ????? Ya böyle minnacık bile olmayan ? Çok zayıfım küçücük bile çıksa belli olur ama hiç büyümüyor ? Bende bir sorun olabilir mi sizce ? Çıkıp küçük olması da yok hiç büyümüyor dümdüzzzz 55 kiloyummm boyum 1,77
zelis63 ebrucetin canm bende zayf hamile kaldım belki inanmazsın ama 30. Haftadan sonra birazcık belirmeye başladı ama 35. Haftadan sonra tam anlaşılıyordu hamile oldugum 37. Haftamdaym şimdi gün gün büyüyo
Yildizim5 ebrucetin benim 30 dan sonra çıktı 34 oldum neredeyse yeni anlamaya başladılar hamile olduğumu
htc_jimm29 Ben 17+4 dikkat etmeme rağmen 9aylık gibi oldum bayağı çıktı karnım psikolojim bozuluyor 🙈