Karakizozge Ooooo haftalardır süründürdü bu lanet şey!!! İlaçlarımı kullanamadığım için çok zorluklar yaşadım. Şimdi duruldu biraz. Ara ara zamanli zamansiz bir kaşıntı giriyor yine. Hapşırmak iğreti geliyor artik😡 Üstelik benim sinüzitim ve yapışık etim var.
Ben eczaneden okaliptüslü okyanus suyu aldım. Anlık açıyor sonra yine aynı. Ama az da olsa rahatlattı. Maalesef neye alerjiniz varsa uzak durun. Gebelikte ilaç şansı yok + Hamilelikte östrojen hormonu artışına dayali tikanma oluyormuş. Geçmiş olsun🤲