Aysays Bebeğinin kalbinde avsd olarak doğum yapan birileri varsa ne olur Bilgi versin?bebegimiz de down sendromu var mı?ameliyat oldu mu ve ya bebeğiniz hayatta mı ? Zor bi dönemde geçiyorum dua ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
Yavuz-Elif Aysays konunun üstünden zaman geçmiş ama ben yazayım daha yeni teşhis kondu bize de.İhtimal falan var dediler Allah’a sığınıyorum birşey çıkmayacak İnşallah.Siz ne yaptınız doğum oldu mu?Ben şu an 24 haftalık hamileyim bu arada.