Masal6161 Kızlar bebeğimin hareketlerini çok güzel hissediyorum Ama bazenKarnımdan çıkacakmış gibi kendini kasıyor normal sizce
Aysegulgorkem Masal6161 Bnde 24 cnm bnde çok güzel hissediyorum fakat çok sanci ve vajinaya baskı oluyo
oygenkubra Masal6161 ben de 24+4’üm , hareketleri gayet güzel ama dediğiniz şekilde hiç olmadı sanırım yada olduysa da ben anlayamadım belki 🤔
Masal6161 Aysegulgorkem aynen canım bazen tekme değilde karnım hafifce kalkıyor baskıyla sendede oluyor mu
Merve2108 Masal6161 bence normal ya nerde okuduysma herkezın aynı oluyomuş zatem doktor kontrolerınde bı skıntı olsalardı söylerlerdı benegımın saglıgında bı skıntı yoksa korkma canım
beyzabali76 25+5 haftadayız hareketlerini hissettikce yüzümde gülümseme beliriyor bende de dediginiz gibi karnında çıkıntı gibi oluyor içeriden vuruyor ☺