Youngmom Merhaba güzel anneler , oğluma haziran ayında kavuşacağım Allah nasip ederse. Şuan Denipole gidiyorum ama doğum ücreti , oda ücreti vs ile ilgili henüz bilgi almadım . Özele giden ve fiyat alan anneler varsa paylaşabilir mi güncel fiyatları ?
Filiztugrul_07 Youngmom bende denipole gidiyorum mayis sonu haziran basi dogumum var bende orda yapacgim
a93byn Özel sağlık hastanesine gidiyorum ben normal ve sezeryan 2500 epidural ekstra 550 TL fiyat aldım eylülde doğumum zam olur mu bilmiyorum ama 🤷♀️
Fatos4520 [bilinmeyen] özel sağlıkta kime gidiyorsunuz acaba benim de doğumum Eylül ayında doktor değişikliği yapacağız biz de özel sağlık hastanesini çok öneren var
a93byn Fatos4520 Ali Ulutürk benim doktorum ailemdeki herkesi O doğurttu o yüzden başka seçenek düşünmedim memnunum,tavsiyeyle gitmeseydim Ayşe Seçil özban hanımı da düşünebilirdim çok tatlı birine benziyor tecrübe etmedim ama
Fatos4520 [bilinmeyen] benimde 19+4 biz de Ayşe seçil hanımdan randevu aldık geçen ay fakat virüs sebebiyle ertelediler ay sonuna gideceğiz inşallah. Allah sağ salim.kucagimiza almayı nasip etsin inşallah bizde doktordan memnun kalırız
Razz7020 Ben Ege ye gidiyorum ama fiyat bilgisi almadım henüz erken diye. Öğrenince yazarım buraya diye yorum yapayım dedim☺️
Razz7020 Ben Ege ye gidiyorum ama fiyat bilgisi almadım henüz erken diye. Öğrenince yazarım buraya diye yorum yapayım dedim☺️
GizemKadirr Bende özel sağlığa gidiyorum Deva Hazara cok tatli bi dr. Cok memnunum ama fiyat bilgisi bende bilmiyorum henüz erken olduğu için sormadim.
Mmnn1708 Ben cerraha gidiyorum Haziran ortasında bekliyorum inşallah bebişimi doktorum melek aydın oda ücreti 300 TL hastane yada doktor ücreti diye ayırmıyor orası 2200 normal sezeyan ayırmıyor sadece epidural yada spiral de fark olur dediler onu da ben istemiyorum zaten 🥰 doktorum da Melek Çiçek Aydın çok memnunum ben de
Hasibedenizli Haziran sonu nasip olursa doğumumuz ben özel odak hastanesine gidiyorum 2500 normal doğum 2800 Sezaryan oda fiyatı extra bir gece daha olur ise 400 TL ilave oluyor spinal anastezi 300 TL farkı var