Seson35 Kızlar merhaba, kraft neon bebek arabası kullanan var mı ? Bugün mağazada gördüm katlanması kolay diğerlerine göre daha hafif ama karar veremedim sizce nasıl?
Axxxx Bende kraft neon alicaktim ama uretimi durdu dediler. Eski model dediler. Kraft city onerdiler onu aldim. Zaten goruntu olarak hemen hemen ayni cokda pratik
Seson35 Axxxx mağaza görevlisi baya övmüştü bitirmek için demekki. Sizin dediğiniz de aynı mı acaba kapanışı ağırlığı falan? Bir de puseti var mı?
Axxxx Seson35 evet karsilastirdik her seyi ayni. Benim icin onemli olan rahat kapanip acildigi agirligiydi. Pusetide var. 1 ay oldu alali. Civilden almistik
Buskprl Axxxx arabayı kullandın mı canım memnun musun? Bende almayı düşünüyorum burda da post açtım ama kimse yorum yapmadı, internetten de hiç yorum bulamadım
Axxxx Buskprl hayir kullanmadim daha ama diger bebek arabalariyla karsilastirdigimda cok hafif geldi bana. Kapanma sistemi felan cok basit tek elle kapatilabiliyo. Ben cok arastirdim bebek arabalarini ama daha kullanmadim tabi kullanirken sıkıntı yasarmiyim bilmiyorum