Reyham_1993 Bugun 2 cm acıklgım vardı ogleden berı sancı cekiyorum 8 dk bır gelıyor dua edın .evde sancı cekiyorum. Cabuk acılma ıcon onerı olan var mı ılık dus aldım ve hurma da yedım
Busratm Reyham_1993 Sancı geldikçe yere çömel canım. Bir de ılık duşa gir o hem rahatlatır hem de açıklığın ilerlemesini kolaylaştırır.
UraSsmom Arkadaşımın hiç açılması yokmuş squat yapmış doktor bile şaşırmış ne yaptın diye onu dene bence cnm bende zamanı gelsin ilk onu yapıcam
Momdilay Reyham_1993Rabbim bir avazdan kurtarsın inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini inşallah🙏
Aslisilaugur Sağlıcakla yavrunu kucagina alirsin insallah tek avazda sag salim Allahim yardimcin olsun.
Reyham_1993 Kızlat cok sukur dogurdum Allah hepınıze benım gıbı dogum nasıp eder ınsallah .Dogum hıkayemı yazacam musaıt bır vakıtte.Allah hepınızın yarsımcısı olsun😘😘