Bende yaptırmayı düşünmemiştim başlarda ama doktorum yaptıralım dedi, yapılmazsa neler olabileceğini bunun bebeğe Bi zararı olmadığını anlattı, yaptırdım şekerim sınırdada çıktı diyete başladım, yaptırmasaydım bunu bilmeyecek pasta tatlı çikolata VS yemeye devam edecektim ve bebeğim Allah korusun zarar görecekti. Hiç tatlı yemem çikolata yemem dikkat ederim derseniz bilemem ama diyet uyguladığım halde hala bazen yüksek çıkıyo. Kısaca yapılması şart, insanların ağzında tüy bitti artık söyleye söyleye 🤦🏻♀️ Sizin bebeğinizin sağlığı için..