Kızlar 8 aylık hamileyim allah nasip ederse bi oğlum olucak ama etrafimdaki ınsanlar çok net bi şekilde kızın olucak diyolar ewlattir kız erkek farketmez sağlıklı olsun ama kendimi erkeğe alıştırdım elbiselerini falan ona göre aldım strese girdim bu yüzden hakkınızı helal edin..🙏