Şehir hastanesi. Ben hem özele gittim hem devlet hastanesine birinin verdiği ilacı diğeri desteklemiyorum hep arada kalıyorsun özel doktorum bana bi ilaç verdi bende aşırı kilo yaptı devlet hastanesindeki ilacı kullanma dedi başka bi ilaç verdi bu kezde ben kilo vermeye başladım ama bebekle alakalı herşeye en iyi devlet hastanesi bakıyorum zaten özel de doğum yapsan bile bi sıkıntı olduğu zaman devlet hastanesine yönlendiriyorlarmış o kadar para dökmek bana mantıksız geldi o yüzden özeli bıraktım ben