Kızlar merhaba. Bugün uzun süre yemek yemedim 7-8 saat tamamen açtım. Midem kazınıyordu. Ama böyle birden üşüme geldi titreme geldi. Şekerimi ölçtüm 10ae dk arayla. Önce 86 çıktı sonra 74 sonra 68 çıktı. Çok panik oldum. Zaten panik atak hastalığım da var. Ağzıma iki kesme şeker attım bir süre sonra anca düzeldim. Sizde de böyle oluyor mu bazen ya?? Kafam uyuşuyor gibiydi 😥 kötü bir şey olacak diye çok korktum