neslihann87 herkesin farklı olabilir bencede doktora git bi baksın ben mesela doğuma 3 ay kala kontrole gittiğimde 2cm açılmam vardı doğuma kadar bu şekilde gitti ve bi gece aniden ne su ne nişan hiçbir belirti vermeden sancılandım
Frkn5346 caglahrsn rabiyesiri oku inş bisey olmaz çok kolaylık olur inş canım duamız srninle 😘😘🤲allaha emanet ol hayırlı güzel haberlerini brkliyoruz
Mervemm Esra_51 23 haftalık di canim. Hastanedeydim gebelik sonlandırma oluyordu. Doktorlar 5 gun boyunca sanci verdi hic ama hic acilma ve sanci olmadi bende . O gün doğum olmasydi sezryan olacaktim. Yürüyüş yapıyordum. Ki acilmam olsun aniden sıkıştım ishal sancisi gibi tuvalete gittim 2 ikindim bi baktim bebek geldi. Hemşire cagirdim falan öyle oldu. Bebeğim ölü doğdu yani. Frkn5346
Mervemm Frkn5346 saol canim rabbim bana 1 bucuk yıl sonra tekrat bir kiz nasip etti suan 31 hafta olduk şükür. Uzulmedim o zamanda hic bildiği birsey vardır dedim rabbim.
Frkn5346 caglahrsn git git canım hayırlısı olur sağlıklı haberlerini bekliyoruz bol bol rabiyesiri oku inş allaha emanet ol bizede bildir durumu canim😘😘🤲🤲